5 kwietnia 2011

Konkurs Wielkanocny – Głosowanie!!!

 
Poniżej przedstawiam Wam prace konkursowe:)
Każdy z Was może oddać swój głos tylko na jedną pracę pozostawiając komentarz pod postem.
Prace nie są podpisane tylko ponumerowane od 1 do 10, aby ułatwić Wam głosowanie:)
Proszę aby Głos oddawały tylko osoby zalogowane.

Głosujecie od dnia dzisiejszego do 12 kwietnia!!!
Nr 1






Nr 2






Nr 3







Nr 4







Nr 5






Nr 6







Nr 7






Nr 8







Nr 9






Nr 10  








Drugim etapem wyłonienia zwycięzcy będzie mój głos oraz przedstawiciela sklepu Kreatywny Świat, wyboru dokonamy z pośród 6 prac które zdobyły najwięcej głosów

Wszystkim uczestnikom konkursu bardzo dziękuje!!!

95 komentarzy:

  1. Świetne, wiosenne prace! I jakie różnorodne. Ale cudne. Optymistyczne formy, radosne kolory. I kwiatki i kogutki i ptaszki ćwierkające, zza boku wyglądają ciekawe zające! Aż chce się szeroko otworzyć okno i krzyknąć: Wiosno przybywaj! Jesteśmy gotowe :D

    Ale zagłosować trzeba na jedną pracę więc po długich rozterkach wybieram pracę nr 7. Takie milutkie to wiaderko. Pięknie postarzone i pokropkowane :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nr 4 i Nr 9 to moi faworyci...pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Po długich wahaniach pomiędzy 7 a 1 mój głos oddaję na ... 1 ... za wybór niespotykanego zbyt często w decou "golaska" do ozdobienia.

    OdpowiedzUsuń
  4. Trudno jest się zdecydować. W końcu wybieram nr 7

    OdpowiedzUsuń
  5. Oddaję swój głos na wiosenne jajco, bardzo ładne ptaszorki - nr 4

    OdpowiedzUsuń
  6. To nie jest sprawiedliwe, że tylko na jedną pracę można oddać głos:( Skoro wszystkie piękne, to jak to zrobić - drogą losowania? EEE.. no to np.na 9

    OdpowiedzUsuń
  7. Najpierw chciałam zagłosować na... a nieważne;)))
    Ostatecznie swój głos oddaję na wiaderko z kogutami czyli pracę nr 7!!!

    OdpowiedzUsuń
  8. Zdania podzielone i to zrozumiałe, bo śliczne prace i żadna nie odstaje poziomem, ale stawiam na buciora, bo strasznie oryginalny, czyli praca nr 1.
    Pozdrawiam
    Grażyna

    OdpowiedzUsuń
  9. Wszystkie prace sa przepiekne:) najchetniej zaglosowalabym na numerki od 1 do 10 ;) glosuje na nr 4:)

    OdpowiedzUsuń
  10. A ja rozrywam się między 1-4-7...dobra, stawiam na nr.1!

    OdpowiedzUsuń
  11. Mnie też podoba sie wiaderko z kogutkami i pisanki nr 2

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo przypadł mi do gustu bucior z nr 1 i na niego oddaję swój głos.
    Pozostałe prace też śliczne!

    OdpowiedzUsuń
  13. Tyle śliczności, że trudno się zdecydować. Jednak najbardziej przyciągnęła mój wzrok praca nr 9.

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie mogę się zdecydować, wszystkie prace są piękne, ale... nr 1 i 7, może dlatego, że chętnie zobaczyłabym takie cuda w swoim domku :D
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  15. Moim zdaniem wszystkie ładne. Jednak 1 i 10 maja tematykę raczej wiosenną, a nie wielkanocną, więc wibieram pośród pozostalych prac. Jeśli mozna tylko jeden głos to na 5- tke, jeśli dwa, to dodaję jeszcze 7-kę.

    OdpowiedzUsuń
  16. Głosuję na pracę oznaczoną nr 2;-)
    Trudno było mi wybrać jedną pracę!

    OdpowiedzUsuń
  17. Wszystkie prace śliczne!!! Moimi faworytami są 2 i 7. Głosik oddaję na 2:)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  18. wszystkie prace cudne..mój faworyt to nr.7

    OdpowiedzUsuń
  19. oddaję swój głos na prace nr 2 i nr 7..powodzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Ja głosuję zdecydowanie na nr 3, ponieważ widzę tam farbę piaskową, a w regulaminie było napisane, żeby użyć jakiś preparat z listy i tam go ewidentnie widać. Poza tym praca jak dla mnie urocza i z chęcią wstawiłabym do tego wazonu kwiatki wiosenne:)

    OdpowiedzUsuń
  21. Bardzo trudny wybór...moje typy to 1 i 7 ale ostatecznie oddaję swój głos na...7 :) Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  22. Przepiękne prace:)Bardzo wiosenny nr 4 :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Piękne prace, ale skoro należy wybrać tylko jedną, to jest to praca z numerem 7.
    Pozdrawiam wiosennie

    OdpowiedzUsuń
  24. Najbardziej podoba mi się 1 i 9, ale ponieważ trzeba wybrać, to oddaję głos na nr 1 za oryginalność pomysłu i wykonanie

    OdpowiedzUsuń
  25. Najbardziej podobają mi się nr 4 i nr 7. Pozostałe też robią wrażenie!

    OdpowiedzUsuń
  26. nr 7 i 9...
    ale jednak z przewagą nr 7...
    to wiaderko jest boskie:)

    OdpowiedzUsuń
  27. głosuję na 2. Wszystkie prace są b,ładne. Pozdrawiam - BB.

    OdpowiedzUsuń
  28. a mnie się podoba jajo z nr9, śliczne!

    OdpowiedzUsuń
  29. Ja swój głos oddaje na 1!
    Super pomysł ;o)

    OdpowiedzUsuń
  30. wiaderko nr 7 najbardziej mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Piękne wszystkie...ja stawiam na nr 7 i 4...można zagłosować na dwa?:))

    OdpowiedzUsuń
  32. Wszystkie prace są piękne ;-) Ale z racji nazwy bloga ... głosuję na NR 1 ;-) Pozwodzenia!

    OdpowiedzUsuń
  33. Piękne prace! Wiaderko (nr 7) jest najbliższe moim klimatom i chętnie bym takie przygarnęła...:-)

    OdpowiedzUsuń
  34. takie śliczności, że trudno wybrać ....
    zagłosuję na 9 !

    OdpowiedzUsuń
  35. oj zastanawiałam się długo, między wiaderkiem a jajkiem z nr 9 i padło na wiaderko :) ciekawe czy 7 okaże się szczęśliwa :)

    OdpowiedzUsuń
  36. trudno sie zdecydowac... ale glosuje na nr 7. piekne wiadereczko:)

    OdpowiedzUsuń
  37. 7 wpadło mi w oko zdecydowanie! Fajnie,lekko,wiejsko,sielsko i wiosennie:)

    OdpowiedzUsuń
  38. Jeszcze nie widziałam tak fajnych bucików, więc głosuję na 1 :)

    OdpowiedzUsuń
  39. mimo rozterek i ciężkiego wyboru- wybieram nr 1 :)

    OdpowiedzUsuń
  40. Cudnie słoneczne i wiosenne prace. Czuje się już święta.
    Głoś oddaję na nr 4.

    OdpowiedzUsuń
  41. zdecydowanie JEDYNKA
    boski bucik, chociaż reszta prac też niczego sobie :)

    OdpowiedzUsuń
  42. zawrotu głowy dostałam od tych piękności, musiałam ciągnąć losy, by zdecydować się na jedno, wyszło 4.

    OdpowiedzUsuń
  43. Wszystkie prace piękne szkoda, że tylko jeden głos można oddać. Najbardziej podobają mi się ptaszki nr 4

    OdpowiedzUsuń
  44. Wszystkie prace są super,ale mi podoba sie praca nr.1,poniewaz jest bardzo inna niż wszystkie taki niespotykany ma wzór:)pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  45. but wymiata!!! świetny jest!!!
    Gratuluję wszystkim talentu a Alicji wygranej!

    OdpowiedzUsuń
  46. wszystkie są śliczne ;)
    głosuję na 9 ;)

    OdpowiedzUsuń
  47. Nr. 4 to mój faworyt. Ale ciężko się było zdecydować na jedną pracę.

    OdpowiedzUsuń
  48. Wszystkie fajne, ale niech będzie 1 :)

    OdpowiedzUsuń
  49. Taaaa, prace nie są podpisane a już padło imię zwyciężczyni...

    Oddaję głos na pracę nr 7.

    Pozdrawiam, Jagodzianka.

    OdpowiedzUsuń
  50. No szkoda wielka , zę tylko na jedną pracę można głosować. No to w takim razie głosuję na pracę nr 7

    OdpowiedzUsuń
  51. Jeżeli można głosować na jedną pracę to wybieram nr. 7
    ale jeżeli można by było na więcej to dodała bym jeszcze nr.1 oraz 9

    OdpowiedzUsuń
  52. Восхититеольные работы, все такие милые, особенно ведро и яйца! Прелесть!

    OdpowiedzUsuń
  53. wszystkie piękne ale głosuję na nr 8 bo ta praca jest inna od pozostałych

    OdpowiedzUsuń
  54. Mój głos oddaję na 1 , ślicznie wygląda, oryginalny pomysł czego jeszcze chcieć , chyba mieć takie cudeńko u siebie

    OdpowiedzUsuń
  55. Cudowne prace. Mój głos oddaję na 7.

    OdpowiedzUsuń
  56. Wszystkie są wspaniałe, aż trudno wybrać...to może 4 ?

    OdpowiedzUsuń
  57. Śliczne prace. Głosuję na numer 4 :-)

    OdpowiedzUsuń
  58. "6" z całą pewnością dużo wyższa klasa trudności niż pozostałe
    i przynajmniej coś jest zakombinowane.
    Szkoda że nie ma zdjęcia całej pisanki.

    OdpowiedzUsuń
  59. Piekne prace, ale 9- tka jest bezkonkurencyjna!

    OdpowiedzUsuń
  60. zdecydowanie nr 7!

    OdpowiedzUsuń
  61. Oddaję głos na pracę nr 7.

    OdpowiedzUsuń
  62. nie podoba mi się nic oprócz pisanki nr 4. głosuję

    OdpowiedzUsuń
  63. ja swój głosik przekazuje nr 4 :)

    OdpowiedzUsuń
  64. Wg mnie zdecydowanie najlepsza jest praca nr 4 :)

    OdpowiedzUsuń
  65. Głosuję na lawendowe jajeczka nr 3, choć miałam długie chwile wahania pomiędzy 3 a 7

    OdpowiedzUsuń
  66. nr 4 - piękne jajo pięknie sfotografowane!

    OdpowiedzUsuń
  67. Wszystkie piękne, waham się między 4 a 5..
    Niech jest nr 4 :)

    OdpowiedzUsuń
  68. Zaglosowalam juz wczesniej, niestety nie zalogowalo mnie i widze ze moj glos usuniety, wiec napisze jeszcze raz: z tego wszystkiego najchetniej chcialabym miec jajko nr 4 wiec glosik na 4

    OdpowiedzUsuń
  69. juz nie moge glosowac bo dzis 13..ale gdbym mogł•a to nr 7:)

    OdpowiedzUsuń